Červenec 2015

23.7.2014

24. července 2015 v 9:23 Jídelníčky
Snídaně: 1/2 nízkotučný tvaroh, banán, borůvky

Oběd: 4 grahamové plátky pomazané cottage, 2 rajčata, 3/4 okurky

Svačina: 1/2 nízkotučný tvaroh, 2 kostičky čokolády, 4 čokoládové bonbony

Večeře: 2 řádky hořké rittersport, 1/2 bílého rohlíku, 2 lžíce nutelly, cca 5 soust masa s cuketou

Mimo: jablko

Pití: zelený čaj, káva, rybízový džus, voda

Pohyb: běh 12,5km

Takže...uf, no samy to vidíte. Zase jsem neodolala...Je to strašné. Kdybyste mě viděly...jak jsem celá šílená běhala po bytě a přemýšlela co sním, co můžu, co už je moc a pak se slzama v očích dělala sedylehy, abych tolik nepřibrala. Nakonec jsem se za tu "večeři" na sebe tak naštvala, že jsem šla běhat. Nikdy jsem ještě neuběhla víc km. Jsem na sebe pyšná. Takže celkově mi dalo jídlo řekněme tak 1000kcal, možná něco málo přes, a běh mi spálil -730kcal, takže ve výsledku to není tak hrozné a pohybuju se někde mezi 300-400 kcal. Ale sakra...proč to dělám, proč se tak chovám. Proč nedokážu myslet na nic jiného než na jídlo, proč si vyčítám každé sousto, proč, proč...
Dneska 24.7. mám svátek, tak si ten den chci užít. Nechci si nic vyčítat. Dala jsem si velkou snídani a užívám si jí. A asi si koupím i k večeři něco u vietnamců, já miluju tu jejich rýži. Holky není to paradox? Jídlo můj největší nepřítel, ale zároveň i největší láska. Máte to některá stejně?
A vlastně ještě jsem chtěla říct, že jak jsem měla ten přežer na večeři, tak jsem pak ještě u mámy vlezla na váhu a bylo tam 59kg, tak aspoň, že tak. A taky jsem ráda, že když jsem viděla ucházející váhu, že mě to nedonutilo jít a sežrat toho mnohem víc.
Všechny co máte 55kg a míň obdivuji a závidím vám. Snad i já jednou budu mezi vás patřit, i když s tímhle přístupem...:(

22.7.2015 achjo

23. července 2015 v 9:18 Jídelníčky
Snídaně: 1/2 malého makového koláčku

Svačina: 1/2 malého makového koláčku

Oběd: 2 rajčata, salátová okurka, cottage

Svačina: x

Večeře: mozzarela, 3x rajčata, kaiser houska

Navíc: 1x chips, 2 sousta krabích tyčinek

Pití: voda, káva, cola zero

Pohyb: běh 8km

No po zadání do KT mi to vyšlo na cca 480kcal. Což není tak hrozný. Ale bohužel až po odečtení pohybu. Jinak to bylo bez mála 1000kcal. :( Škoda té velké večeře, proč jsem si dala tu housku? Proč celou mozzarelu? stačilo půlku a stačilo bez housky. :(
Jediný pozitivum na včerejším dni bylo, že jsem odolala mámy bublanině, a to jsem jí už držela v ruce. :'( A to mám už tak dva tři dny nehoráznou chuť na koláč s drobenkou a stejně jsem si nedala. Pak jsem taky držela v ruce čokoládu, nutellu a nic. Nedala jsem si.
Ještě asi stojí za zmíňku i to, že jsem se teda přinutila k běhu i přesto, že bylo snad 40stupnů.
No takže tak no. Nic nedokážu...asi na to nemám. :( Ještě mám před menstruací, takže uplně chutě, nezastavitelný touhy žrát a náladovost. :(

21.7.2015 - 2. KATASTROFÁLNÍ den

22. července 2015 v 9:21 Jídelníčky
No holky tak včera jsem to totálně dojebala. Ale totálně. Nejdřív jsem přemýšlela, že se ani nepřiznám, že to prostě popřu. Ale to tedy ne. Jen ať to hezky vidím. Co jsem si nadrobila to si sním. A vynadejte mi klidně. Zasloužím si to. Jsem tlustý prase a navždy budu...takže se raději posaďte nebo to s váma sekne.

Snídaně: ovesné vločky+borůvky+skořice

Svačina: x

Oběd: zelenina + cottage

Svačina: x

Večeře: nízkotučný tvaroh + skořice

a pak to přišlo...

Navíc: 5 soust kachny na medu s rýží, smažené nudle celé, 3 kousnutí do kebabu, 6 kostiček toblerone, čajová lžička nutelly a jeden menší kus chleba s nutellou

:((((((

Pití: cola zero, 2x kingswood, káva, oříškové kapučíno, zelený čaj, voda

S mým monotýdnem je tedy ámen. Uvidíme co přinese dnešek. V neděli odjíždím a chtěla jsem ještě co nejvíc zhubnout. Bohužel :(

Večer jsem usínala a bylo mi strašně. Nedokázala jsem myslet na nic jinýho, než na to, že jsem takhle selhala. Že jsem nemožná, že nic nedokážu, že navždy budu tlustá. Ráno jsem vstala s defacto stejným pocitem. Holky je to hrozný, chci to a zároveň nechci. Trpím...každý sousto jídla je pro mě jak hřebík do rakve, známka toho, že jsem slabá, nemožná a neumím než žrát. A zároveň i přesto, že takhle trpím s každým soustem, zároveň nejde odolat...máte to taky tak? :(

20.7.2015 - 1.den

20. července 2015 v 21:30 Jídelníčky
Snídaně: ovesné vločky + borůvky + skořice

Svačina: x

Oběd: okurka, rajče, ledový salýt, cottage

Svačina: pár lžic nízkotučného tvarohu se skořicí

Večeře: dojedla jsem ten tvaroh

Pití: 4x kafe, 2x zelený čaj, voda, cola light 1l

Pohyb: chůze 7km

První den jsem tedy zvládla přesně podle plánu. Ale teď večer bojuji. Naposledy jsem jedla někdy kolem páté. A mám hrozný hlad. A hrozný chutě. Ale musím to zvládnout, protože když ne teď tak nikdy. Hodně jsem dnes pila a takže furt chodím na záchod. Jo a šla jsem se zvážit. Tak mám 59,3 kg. Ani nevím jestli mě to těší nebo ne. Spíš ne. Chci míň.

19.7.2015

19. července 2015 v 21:43 Jídelníčky
Snídaně: ananas 200g, třešně 200g, jahody 150g

Svačina: 1x maličké toblerone 8g

Oběd: 1/2 cukety, cherry rajčata 4x a 4 plátky tofu

Svačina: 200g třešně

Večeře: 1/2 cukety, cherry rajčata 4x, 1x maličké toblerone

navíc: 2 malé sousta piškotového dortu

pití. káva 1x, voda, cola zero

pohyb: hodina chůze v lese (-250kcal), 100x sedleh, 100x zvedání na zadek

Dneska jsem jedla dost. Ale samý nízkokalorický jídla. Takže jsem docela spokojená. Po spálení mi to dalo asi 400kcal. Vlastně jsem dnes jedla jen ovoce a zeleninu. To je super. Až na ty dvě malé čokoládky. Ale zase jsem několikrát pomyslela na to, že se přežeru, když zítra začínám se svojí dietou a nakonec jsem to neudělala. Tak možná z toho mám dnes takovou radost. Na zítra už mám vše pripraveno. Tak snad to zvládnu. Ne snad - ZVLÁDNU TO!

monotýden

18. července 2015 v 21:43 Deník
Takže tohle je stravování, které jsem si vymyslela na následující týden od pondělí do pátku. Jak jsem již psala, inspirovala jsem se u monodiet, kde jeden den jíte pouze jeden druh potraviny. Já si vymyslela týden, kdy každý den budu mít stejný jídelníček, který bude mít cca 500kcal. Takže tady je:

Snídaně: ovesné vločky ve vodě (25g), borůvky (75g), skořice (3g)

Svačina: x

Oběd: cottage (100g), rajčata (100g), salátová okruka (150g), ledový salát (50g)

Svačina: odtučněný tvaroh (125g), skořice (3g)

Večeře: odtučněný tvaroh (125g), skořice (3g)

Pití: 5xkafe, voda - neomezeně, případně neslazený čaj nebo cola light

Kalorické tabulky mi hází, že bez kafe je to 470kcal. Takže ideální. Tak snad to vydržím a neselžu. :) To by bylo opravdové zklamání.

V pondělí ráno si vezmu míry. A poté si je vezmu v sobotu ráno.
Zvážila bych se, ale bohužel nemám váhu. Což mě celkem štve. Plánuju si jí co nejdříve koupit.

18.7.2015

18. července 2015 v 18:56 Jídelníčky
Snídaně: 1/2 bílého toastu, 2 cherry rajčata a 5 plátků okurky

Svačina: x

Oběd: grilovaný hermelín, salát, bagetka

Svačina: meloun

Večeře: slunečnicový chléb s nějakou pikantní pomazánkou a paprikou, dohromady to dalo tak 1 a 1/2 plátku

Dnes jsem byla u známých a grilovalo se. Achjo. Zase. Holky ale včera jsem dostla nápad. Hodně jsem projížděla internet a narazila jsem na monodiety. Ta myšlenka mě docela zaujala, ale chci zkusit monotýden. Napíšu si jeden jídelníček kolem 500kcal (to mi přijde zatím ideální) a stejný jídelníček budu mít od pondělí do pátku. tak uvidíme :) dnes nebo zítra si ho sestavím :)

Únava

17. července 2015 v 23:13 Deník
Jsem tak hrozně unavená. Zatím se mi nedaří jíst uplně tolik málo, co bych si přála, ale jím podstatně míň a jde to na mě znát. Jsem hrozně unavená, malátná...Skoro s nikým se teď nebavím, přerušila jsem nějak kontaktky a dělám takového mrtvého broučka. Nechci se bavit s lidma...cítím, jak mi nikdo nerozumí. Chci být jen sama se sebou, se svými špeky...

17.7.2015

17. července 2015 v 23:11 Jídelníčky
Snídaně: kaiser houska (155) almete bylinkové (30) okurka+rajčata - cca 200kcal

Svačina: x

Oběd: pár lžic květákové polévky (85), rajčata (50), bramborák (120) - cca 255kcal

Svačina: meloun - 100 kcal

Večeře: byli jsme na večeři v restauraci - hovězí steak s hříbkovou omáčkou, to jsem snědla celé, pak jsem k tomu měla takové dvě větší kroketky, to jsem snědla jednu a čtvrt a pak ještě magnum

Takže dnešní skóre bude zase kolem 1000 kcal :( jsem nešťastná a mám pocit, že tloustnu. NEchci jíst, ale jak to mám proboha dělat. :( Musím si nastavit nějaký pravidla. Asi si do práce začnu dělat obědy. Nápady na nějaké nízkokalorické? Asi hlavně zeleninové saláty.

16.7.2015

17. července 2015 v 23:03 Jídelníčky
Snídaně: ovesné vločky, mléko, skořice - cca 200kcal

Svačina: x

Oběd: vařené brambory, trochu perkeltu - za brambory 70kcal, perkelt jsem nenašla, ale asi třikrát jsem ukrojila z masa a ze šťávy vybrala papriky tak to mohlo dát tak 100kcal - cca 200kcal

Svačina:2x salámový chlebíček (380kcal), míša řez (200kcal)

Večeře:5x cherry rajče (tak 15kcal)

pití: voda, šampaňské, káva

celkem: cca kolem 1000 kcal :(

To je příšerný. Další oslava v práci...nedokážu to.