19.7.2015

19. července 2015 v 21:43 |  Jídelníčky
Snídaně: ananas 200g, třešně 200g, jahody 150g

Svačina: 1x maličké toblerone 8g

Oběd: 1/2 cukety, cherry rajčata 4x a 4 plátky tofu

Svačina: 200g třešně

Večeře: 1/2 cukety, cherry rajčata 4x, 1x maličké toblerone

navíc: 2 malé sousta piškotového dortu

pití. káva 1x, voda, cola zero

pohyb: hodina chůze v lese (-250kcal), 100x sedleh, 100x zvedání na zadek

Dneska jsem jedla dost. Ale samý nízkokalorický jídla. Takže jsem docela spokojená. Po spálení mi to dalo asi 400kcal. Vlastně jsem dnes jedla jen ovoce a zeleninu. To je super. Až na ty dvě malé čokoládky. Ale zase jsem několikrát pomyslela na to, že se přežeru, když zítra začínám se svojí dietou a nakonec jsem to neudělala. Tak možná z toho mám dnes takovou radost. Na zítra už mám vše pripraveno. Tak snad to zvládnu. Ne snad - ZVLÁDNU TO!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 proanakacenka proanakacenka | E-mail | Web | 20. července 2015 v 9:26 | Reagovat

Ahojky 😊. To je dobry, snaz se omezit vic a vic 😉. Kdyz si nedam snidani, tak nemam cele dopoledne hlad ani chut. Jen se pak musis drzet odpoledne a vecer, to je nejtezsi 😏... Drzim palce 👌.

2 lovelyfairyana lovelyfairyana | Web | 20. července 2015 v 11:56 | Reagovat

Ahoj :) moc díky za komentář a za radu :) taky jsem si všimla, že když snídám později, což už vlastně není snídaně, pak není tolik hlad k obědu. Jen ty večery no -.-
Musím omezovat postupně ať to není takový šok. To bych pak lehko se šla přežrat.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama